راز جوانی در پیاده روی
 
پياده روي
اين وبلاگ در رابطه با پياده روي عمومي است
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : محمد واحدیان

راهی که تندرستی شما را بعد از سی سالگی تضمین می کند
هنگامی‌ که‌ در دهه‌ بیست ‌سالگی‌ به‌ سر می ‌برید، به‌ نظر می ‌رسد می توانید هر چه‌ دوست‌ داشته‌ باشید بخورید و کاملاً بی‌ تحرک‌ باشید؛ بدون‌ کوچکترین‌ اثری‌ از بیماری. اما وقتی‌ به‌ سی ‌سالگی‌ برسید و بخواهید زندگی‌ را به‌ همان‌ روش‌ سنین‌ بیست‌ ادامه‌ دهید، نه ‌تنها اضافه‌ وزن‌ پیدا خواهید کرد، بلکه‌ در سنین‌ چهل‌ و پنجاه‌ سالگی‌ تبدیل‌ به‌ آدمی‌ چاق، عبوس‌ و بدخلق‌ خواهید شد! به‌ اضافهِ این‌ که‌ در معرض‌ ابتلا به‌ انواع‌ بیماری‌ های‌ بد و ناخوشایند قرار خواهید گرفت.
تمرینات‌ مداوم‌ نرمش‌ و بدنسازی‌ میزان‌ سوخت ‌و ساز بدن‌ را بالا می ‌برد؛ به‌ ویژه‌ زمانی‌ که‌ بخواهید از طریق‌ کاهش‌ مصرف‌ مواد پرکالری‌ وزن‌ کم‌ کنید.بهتر است‌ سه‌ یا چهار روز در هفته، روزی‌ یک‌ ساعت‌ پیاده‌روی‌ کنید و دو بار در هفته، سی‌ تا چهل‌ دقیقه‌ تمرینات‌ ورزشی‌ انجام‌ دهید.
خوشبختانه‌ راه‌ مفیدی‌ برای‌ حفظ‌ ظاهر و تندرستی‌ بعد از سی ‌سالگی‌ وجود دارد:

پیاده‌روی.
پیاده‌ روی‌ روشی‌ است‌ بسیار عملی‌ که‌ می‌ توانید آن‌ را در برنامه‌ روزانه‌ خود جای‌ دهید. اگرچه‌ پیاده ‌روی‌ در هر سنی‌ سودمند است، اما به‌ ویژه‌ برای‌ خانم‌ها در سنین‌ سی، چهل‌ و پنجاه‌ سالگی‌ بسیار منطقی‌ و معقولانه‌ به‌ نظر می‌ رسد. یک‌ دلیل‌ این‌ است‌ که‌ خیلی‌ آسان‌ می ‌توان‌ آن‌ را شروع‌ کرد و با یک‌ برنامه‌ منظم‌ ادامه داد. علاوه‌ بر این، برای‌ مفاصل‌ ناراحتی‌ به‌ وجود نمی ‌آورد. در مقایسه‌ با دویدن، اثر منفی‌ آن‌ روی‌ مفاصل‌ حداقل‌ یک‌ سوم‌ کاهش‌ می ‌یابد. به ‌علاوه، پیاده‌روی‌ زنان‌ را از بیماری‌های‌ مزمن‌ در سنین‌ میانسالی‌ و پس‌ از آن‌ محافظت‌ می ‌کند.
حال‌ می ‌پردازیم‌ به‌ این‌ که‌ چگونه‌ پیاده ‌روی‌ می ‌تواند شما را در سنین‌ بالا متناسب‌ و تندرست‌ نگه‌ دارد:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • 8
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پياده روي و آدرس piaderavi.21.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 9942
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1